апреля, 2013

Відбулося чергове засідання Правління «Лікарняної каси Житомирської області»

В наші дні дедалі більшу популярність набуває благодійність та благодійні організації. Проте не завжди можна дати оцінку тій чи іншій організації і з’ясувати, які з них реальні «кораблі надії», а які – «летючі голландці». Благодійна організація «Лікарняна каса Житомирської області» з кожним днем завойовує все більшу і більшу популярність серед населення. З нею свої сподівання на відновлення і збереження здоров’я, якісне медичне обслуговування тепер пов’язує кожен шостий житель нашого краю. І це зовсім не дивно, адже ця благодійна організація турбується про кожного свого члена. Люди, які обрали Лікарняну касу, можуть бути впевненими, що отримають якісне і сучасне лікування і в той же час заощадять чималу суму грошей.

Двадцять  третього квітня  відбулося чергове засідання Правління «Лікарняної каси Житомирської області», на якому був заслуханий звіт ревізійної комісії та відбулося обговорення  діяльності  Лікарняної каси у першому кварталі 2013 року. Хочеться зауважити, що ревізійна комісія, яка перевіряла діяльність благодійної організації за 2012 рік не виявила жодних порушень. Голова ревізійної комісії, головний лікар Обласного медичного центру, заслужений лікар України Володимир Іванович Хренов наголосив, що такі результати ще один раз доводять, що працівники ЛК  відповідально ставляться до своїх обов’язків і понад усе прагнуть до досконалості. Результати перевірки найближчим часом будуть опубліковані в газеті «Пульс» та на сайті Лікарняної каси.

На черговому засіданні правління розглядалося надання медичної допомоги у першому кварталі 2013 року; затвердження змін і доповнень до положення «Про порядок використання добровільних пожертвувань на медичне забезпечення членів БО «Лікарняна каса Житомирської області»; затвердження змін і доповнень до положення «Про відновлення в ЛК» (доповідач – завідувачка відділу аудиту якості ЛДП Раїса Володимирівна Артюх ), інформацію про прийняття та поновлення, виключення та вибуття громадян з благодійної організації надав заступник виконавчого директора Сергій Миколайович Грищук. Також Сергій Миколайович презентував результати анонімного опитування щодо діяльності Лікарняної каси серед жителів Житомирської області.

Під час своєї доповіді Раїса Володимирівна відзначила системне покращення загального стану медичного обслуговування членів лікарняної каси. В доповіді були наведені точні цифри, які прекрасно характеризують діяльність благодійної організації, яка сьогодні являє собою прообраз страхової медицини у нашій державі. Раїса Володимирівна наголосила, що в першому кварталі  2013 року проліковано 34 тисячі 885 громадян,  (в 1 кварталі 2012 року – 30 тисяч 244 громадянина), а це на 15,3% більше. Виступаюча надала такі  дані по основних видах лікування:

1)      стаціонарне лікування :

– медична допомога надавалася в 16 352 випадках, середні витрати на один випадок лікування –  313,97 гривень проти 287,48 гривень в 2012 році,

Отримали лікування на суму:

від 500 до 1 тис. – 2 576 осіб

від 1 до 3 тис грн. – 984 особи

від 3 до 5 тис. – 69 осіб

від 5 до 10 тис. – 13 осіб

від 10 до 30 тис. – 9 осіб

2) Амбулаторно-поліклінічне лікування:  медична допомога надавалася в 18 533 випадках, витрачено 1 944 404,46 гривень. Хочеться зауважити, що за цими цифрами стоїть величезна кількість людей, яким повернуто здоров’я і працездатність, у яких відновлена віра у всеперемагаючу силу добра і людського співпереживання.

У своїй доповіді Раїса Володимирівна також зазначила, що визначними принципами при закупівлі медикаментів  є якість, ціна і оперативність доставки. Тому, з впевненістю можна сказати, що члени ЛК завжди отримуватимуть найкраще медикаментозне забезпечення. Крім того, виступаюча нагадала, що Лікарняна каса з часу свого заснування опікується здоров’ям дітей-сиріт (зараз надається допомога 850 сиротам ), із них 68 проліковано на суму 5 661,04 гривень. За рахунок ЛК продовжується лікування інвалідів Великої Вітчизняної війни, проліковано  16 чоловік на суму 5 515,20 гривень.

На засіданні правління було зазначено, що з березня 2011 року введено в дію телефон «гаряча лінія» (55-49-50). Дзвінки носять консультативний характер, питання в основному стосуються проплати, заборгованості, як вступити, як оновитися в касі, сплати комісійних в банки.  Кількість звернень збільшується, тому додали, як «гарячу лінію» і мобільний телефон «КиїВстар» – 067-411-30-93. Всі звернення розглядаються за участю лікарів-експертів ЛПЗ та приймаються відповідні рішення.

Заступник виконавчого директора Сергій Миколайович Грищук підбив підсумки анонімного опитування щодо діяльності Лікарняної каси серед жителів Житомирської області. Анкетування показало, що задоволені  рівнем надання медичної допомоги у медичних закладах Житомирщини 41 % опитуваних та 33 % важко дати відповідь на це питання.

Опитувані визначили по 5-бальній шкалі повноту забезпечення медикаментами за рахунок Лікарняної каси на рівні 3,47 бала. На питання, чи вирішує ЛК питання діагностики та лікування, 18,7 % опитуваних погодилися, а 74,6 % виказали думку, що  ЛК не повністю вирішує питання діагностики та лікування. Це пов’язано з купівлею ліків, які не входять у протоколи лікування, тому що мають недоведену ефективність (різні метаболічні препарати).

За результатами опитування, 74% членів ЛК будуть рекомендувати вступити до ЛК своїм родичам, близьким, знайомим.

Врахувавши побажання громадян, на правлінні було вирішено посилити інформування населення  про діяльність Лікарняної каси в засобах масової інформації, так як виявилося, що люди прагнуть володіти більшою  інформацією про цю благодійну організацію.

Членами Правління позитивно розглянуто 55 звернень громадян щодо відшкодування коштів, витрачених на лікування за межами області та надання матеріальної допомоги.

Хочеться звернути ВАШУ увагу, що щороку кількість членів організації поповнюється більше ніж на 12 тисяч осіб. Основна  мета цієї благодійної організації — надати члену ЛК (де б він не перебував — у далекому поліському районі, у нашому обласному центрі чи інших містах країни) гарантовану можливість отримати високоякісну й доступну медичну допомогу. Кожен член лікарняної каси може на це розраховувати.

Детальніше

Я завдячую цій організації збереженим здоров’ям та «щастям» свого гаманця

Як свідчить статистика, і доведено наукою, скаржаться, здебільшого, “постійно всім незадоволені” люди. Дуже рідко дякують і пишуть люди, яким допомогли, підтримали у важку хвилину. Бо для чого висловлюватись, коли добре? Пройшовши через власну «пекучу біду» своїми «босими ногами», мені хочеться сказати про те, що на Житомирщині працюють високоерудовані лікарі-професіонали, які ніколи не залишають пацієнтів сам на сам зі своєю бідою. Я можу з впевненістю сказати про те, що ці люди у білих халатах незмінно керуються у своїй роботі, діях та помислах принципами загальнолюдської моралі.
Нещодавно я лікувалася в Житомирській районній лікарні, що у Станишівці. Не один день я мала змогу спостерігати, з якою теплотою, ніжністю та любов’ю медичний персонал ставиться до своїх пацієнтів. Я ніколи не думала, що є такі лікарі, які переймаються чужою бідою з такою силою. Пізніше мене прооперували в обласній клінічній лікарні ім.О.Ф.Гербачевського. На превеликий жаль, у нас на Україні небагато таких медичних установ, куди звертаються люди з усіх верств населення, де їм щиро допомагають, не дивлячись на те, скільки грошей у них в гаманцях. Проте, я з гордістю можу сказати, що мені пощастило потрапити саме до такої лікарні, де піклуються про кожного пацієнта, не зважаючи ні на що. Хочеться зауважити, що мені просто «підфартило» і з матеріальної точки зору. Так, мене обійшли стороною шалені витрати, а все це тому, що я вже рік є членом благодійної організації «Лікарняна каса Житомирської області».Я завдячую цій організації збереженим здоров’ям та «щастям» свого гаманця. Низький уклін всьому колективу цієї організації та всім людям, які є її членами. Ваша справа ніколи не залишиться поза увагою. Зичу всім Вам міцного здоров’я, земного щастя та великих звершень у Вашій нелегкій, проте дуже благородній та відповідальній роботі.
З повагою, Світлана Дмитрівна Лисюк, с.Туровець Житомирського району

Детальніше

Вдячність та повага пацієнтів – це найвища оцінка і найдорожча нагорода з усіх відзнак

Найбільше відповідальності беруть на себе люди, які пов’язують своє життя із медичною галуззю, адже нема нічого дорожчого в світі, як здоров’я людини. Ні для кого не є секретом, що вдячність пацієнтів та висока оцінка послуг будь-якого медичного закладу є найкращим підтвердженням того, що медичний персонал рухається у правильному напрямку і змінює уявлення про те, якою повинна бути сучасна медична допомога. Один з найстаріших, найпотужніших, найвідоміших і найславетніших медичних закладів області – обласна клінічна лікарня ім.О.Ф.Гербачевського постійно доводить, що якісна медична допомога дійсно існує. Лікувально-діагностичний процес в закладі організований таким чином, що жодному хворому не відмовляється в наданні медичної допомоги. В зв’язку з цим кількість пролікованих хворих щороку зростає. В обласній лікарні створені комфортні умови для перебування пацієнтів. Своєчасному наданню висококваліфікованої медичної допомоги, покращання якості життя хворих, сприяє тісна співпраця обласної клінічної лікарні з благодійною організацією «Лікарняна каса Житомирської області».

Детальніше

Лікарняна каса дійсно турбується про кожного свого члена

В наші дні склалася така ситуація, коли ми, пересічні громадяни, змушені самі захищати і оберігати наше здоров’я, не надто розраховуючи на допомогу держави. Тому я вирішив застрахувати себе і свою родину від несподіваних «подарунків» долі і вступити до благодійної організації «Лікарняна каса Житомирської області». З ЛК я вже майже рік, проте на власному прикладі вже відчув турботу цього колективу. Лікарняна каса дійсно турбується про кожного свого члена, можу з впевненістю сказати, що це не просто лозунг, а реальна допомога в наші дні. Безмірно дякую Богу, що я потрапив саме до обласної клінічної лікарні ім.О.Ф.Гербачевського. У відділенні судинної хірургії мені зробили ряд складних операцій. Завдяки високій професіональній кваліфікації лікарів, чуйного ставлення до пацієнта, тобто до мене, операції пройшли успішно.Щирі слова вдячності й шани адресую лікарям та персоналу обласної клінічної лікарні ім.О.Ф.Гербачевського, зокрема, лікарю-ординатору Сергію Васильовичу Мельнику, завідуючому відділенням судинної хірургії Леоніду Івановичу Олійнику. Хочеться теплими словами згадати старшу сестру – Аллу Анатоліївну, яка постійно була поряд. На сьогоднішній день почуваю себе добре. Від щирого серця висловлюю всім працівникам Лікарняної каси велику подяку. Зичу всім Вам міцного здоров’я, земного щастя та великих звершень у Вашій нелегкій, проте дуже благородній та відповідальній роботі.

З повагою, Сеньков Микола Пантелійович

Детальніше

Пацієнти говорять про Лікарняну касу

Задумайтесь на хвилину про те, як часто Ви у своєму власному житті говорите «спасибі», «дякую»? Цих гарних слів ми вживаємо не так багато в порівнянні з іншими, сумна статистика. Сказати «спасибі» – означає виразити схвалення людині чи організації. Значить, зробити добро.Схвалення – це потужний стимул для особистісного росту. Ми поспілкувалися з людьми, які прагнуть подякувати благодійній організації «Лікарняна каса Житомирської області». Знайте, що деякі люди турбуються про тебе кожного дня. Колектив «Лікарняної каси» піклується про кожного члена організації, не забувайте. про це. Ми закликаємо ВАС бути мудрими, приєднуйтеся до нас!!!

Детальніше

Лікарняна каса – це соціальний захист на випадок хвороби

Те, що медичні заклади зараз знаходяться, м’яко кажучи, не в найкращому стані, — ні для кого не секрет. Ми вже звикли до того, що «задоволення» лягти в лікарню — не з дешевих. Але біда не чекає і зненацька дає про себе знати, змушуючи напружити наші гаманці. Найчастіше ми не звертаємо увагу на витрати, бо нас цікавлять якісне лікування і гарні умови. На жаль, знайти медичний заклад, який би відповідав усім нашим вимогам досить складно. Але, як кажуть, хто шукає – той знаходить.
Днями ми завітали до Житомирської міської поліклініки, яка знаходиться по вул. Лесі Українки. У лікувальному закладі постійно впроваджуються нові методики лікування, закуповується сучасне медичне обладнання. Ми поспілкувалися з пацієнтами денного стаціонару поліклініки і всі вони запевнили, що лікування в цьому закладі є зручним, комфортним та висококваліфікованим. Завідуюча денним стаціонаром Тетяна Василівна Копиця розповіла, що лише за 2012 рік у відділенні проліковано більше чотирьох тисяч пацієнтів, серед них майже півтори тисячі – це члени благодійної організації «Лікарняна каса Житомирської області». Тетяна Василівна наголошує на тому, що багатопрофільний стаціонар поліклініки користується популярністю серед хворих. Секрет успіху завідуюча вбачає в тому, що тут працюють люди з палким серцем та справжні професіонали. Важливим аспектом роботи поліклініки є тісна співпраця з Лікарняною касою, адже саме ця організація забезпечує своїх пацієнтів усіма необхідними медикаментами згідно діагнозу, кожен пацієнт починає отримувати лікування ще з першого дня свого перебування у стаціонарі. Одна з пацієнток денного стаціонару, Ірина Петрівна розказала нам, що хоча лише один рік є членом Лікарняної каси, проте вже зрозуміла важливість цієї організації. «Я отримую безкоштовне лікування, жодної копійки не сплатила. 25 гривень кожного місяця – це не гроші, адже ми турбуємося про власне здоров’я і заощаджуємо кошти у майбутньому. Мої рідні вже багато років лікується за рахунок Лікарняної каси і жодного нарікання від них я не чула, саме за їх рекомендаціями я вирішила приєднатися до цієї організації». Жінка також вдячна персоналу денного стаціонару та його завідуючій Копиці Т.В.
Отже, вже ні для кого не є секретом, що Лікарняна каса – це соціальний захист на випадок хвороби, гарантований доступ до медичної допомоги. З кожним днем ця організація лише набирає обертів, виходячи на новий, потужний професійний рівень. Членами ЛК є понад 200 тисяч жителів області.
Тож ми закликаємо ВАС бути мудрими і не чекати, поки хвороба зіпсує вам настрій і нахабно позбавить коштів. Заощаджуйте з Лікарняною касою!!!

Детальніше

#medi