октября, 2018

14 жовтня – свято Покрови Пресвятої Богородиці, День Українського козацтва та День захисника України

КОЗАЦТВО-4

Щиро й сердечно вітаємо козаків і козачок нашого краю зі святом, яке увібрало в себе багаті й славні національні традиції, уособлює мужність і героїзм оборонців та визволителів рідної землі впродовж усієї багатовікової української історії.

Пресвята Богородиця завжди вважалась покровителькою і заступницею славного війська козацького та всього українського народу. Й сьогодні ми звертаємось до Матері Божої з проханням про мир, добро, благополуччя, про гідне та щасливе майбутнє. Нехай божественний покров Пресвятої Богородиці, простягнений над нами, уберігає від бід, зла та негараздів! Мирного неба всім нам, міцного здоров’я, незгасимої енергії, завзяття й сили!

 З повагою – правління та виконавча дирекція БО «Лікарняна каса Житомирської області»

Детальніше

Міністерство охорони здоров’я України бачить медичне страхування невід’ємною частиною нової системи охорони здоров’я

Pavlo Kovtonyuk

Міністерство охорони здоров’я України бачить медичне страхування невід’ємною частиною нової системи охорони здоров’я.

До речі, часто нам закидають, що це не так. Мовляв, а де в реформі “страхова медицина”. Думаю, ці люди не розуміють, що ніякого цивілізованого медстрахування не може бути, якщо “надягати” його на систему Семашка.

Спершу має з’явитися інститут медичної послуги, запрацювати ринок цих послуг, на ньому повинні конкурувати автономні лікарні-підприємства, повинні бути відкриті двері для приватного сектора, у пацієнта має бути вибір лікаря та медзакладу, і працювати нормальна електронна система для контролю надання послуг. Без цього страхування буде лише фейком.

Зараз основні зусилля МОЗ сфокусовані саме на цих завданнях. Маємо на це 3 роки. Цього року запустили нову модель на первинній ланці. У 2019 році починаємо цю роботу на амбулаторному спеціалізованому рівні – програма “Безкоштовна діагностика”. У 2020 році матимемо програму державних гарантій, яка покриватиме усі рівні медичних послуг, включно із стаціонарними.

Тут настане час вступати в гру медичному страхуванню. А зараз необхідно починати підготовку до цього.

Для цього сьогодні я зустрівся з представниками страхового ринку України. Це була конструктивна, відверта, багата на деталі та ідеї розмова. Вона дала мені розуміння багатьох нюансів, та напрямку, в який бік маємо рухатися.

Ми глибоко переконані, що найбільші перспективи в Україні має конкурентний ринок страхових послуг, на якому пацієнт та роботодавець має вільний вибір страховика. Це дозволить залучити додаткові кошти в систему та допомогти людям убезпечити себе від надмірних видатків на найдорожчі види допомоги. Крім того – дати пацієнту більше вибору та добрий сервіс.

Наша політика — забезпечити кожній людині в Україні гарантоване покриття основних медичних послуг первинної, спеціалізованої, екстреної допомоги через Національну службу здоров’я. І як другий рівень системи – дати роботодавцям, державним установам, місцевій владі та пацієнтам усі можливості скористатися з переваг страхування.

Ми намітили наступні кроки нашої співпраці з страховиками. В тому числі – законодавчі зміни, які дозволять страховому ринку в Україні перезапуститися та стати частиною реформ. Працюємо далі.

Детальніше

Національна служба здоров’я запускає власний контакт-центр

http://moz.gov.ua/article/reform-plan/nacionalna-sluzhba-zdorov%E2%80%99ja-zapuskae-vlasnij-kontakt-centr

З 8 жовтня 2018 року офіційно починає свою роботу контакт-центр Національної служби здоров’я України. Короткий номер – 1677. Це перший в Україні подібний контакт-центр, що обслуговуватиме пацієнтів, лікарів та керівників закладів охорони здоров’я.

Права пацієнтів та лікарів, актуальна інформація щодо змін в системі охорони здоров’я, правила роботи сімейних лікарів та амбулаторій, гарантований державою пакет медичних послуг, особливості співпраці медичних закладів з Національною службою здоров’я – на всі ці запитання можна буде отримати відповіді, подзвонивши на номер 1677.

Відповіді на найбільш поширені питання будуть доступні цілодобово в автоматичному режимі. Подзвонивши в робочий час, можна буде поставити питання оператору. Всі запити, вирішення яких потребує додаткового часу, будуть реєструватися і скеровуватися у відповідні підрозділи НСЗУ для опрацювання. Після розв’язання питання оператори передзвонюватимуть і надаватимуть повну інформацію про вирішення запиту. Дзвінки зі стаціонарних телефонів та мобільних операторів будуть безкоштовні.

«623 заклади первинної медичної допомоги країни уже уклали договори з НСЗУ і перейшли на нову систему фінансування. Лікарі отримали кращі умови праці і підвищені зарплати. У цих закладах обрали свого лікаря понад 12 мільйонів українців. Вони мають право на гарантований безоплатний перелік медичних послуг. Отже, за півроку діяльності НСЗУ виконана величезна робота. І в цій роботі нам надзвичайно важливо отримувати зворотній зв’язок і від пацієнтів і від лікарів. Саме для цього створений наш контакт-центр. Жоден дзвінок і звернення не залишиться без уваги, адже ми працюємо над тим, щоб зміни в медицині відбувалися перш за все на користь лікаря та пацієнта», – говорить Олег Петренко, голова Національної служби здоров’я.

Контакт-центр створений за світовими стандартами і відповідатиме міжнародним вимогам з надання інформаційно-довідкових послуг.

Детальніше

#medi