Національна служба здоров’я запускає власний контакт-центр | Лікарняна каса Житомирської області

Національна служба здоров’я запускає власний контакт-центр

http://moz.gov.ua/article/reform-plan/nacionalna-sluzhba-zdorov%E2%80%99ja-zapuskae-vlasnij-kontakt-centr

З 8 жовтня 2018 року офіційно починає свою роботу контакт-центр Національної служби здоров’я України. Короткий номер – 1677. Це перший в Україні подібний контакт-центр, що обслуговуватиме пацієнтів, лікарів та керівників закладів охорони здоров’я.

Права пацієнтів та лікарів, актуальна інформація щодо змін в системі охорони здоров’я, правила роботи сімейних лікарів та амбулаторій, гарантований державою пакет медичних послуг, особливості співпраці медичних закладів з Національною службою здоров’я – на всі ці запитання можна буде отримати відповіді, подзвонивши на номер 1677.

Відповіді на найбільш поширені питання будуть доступні цілодобово в автоматичному режимі. Подзвонивши в робочий час, можна буде поставити питання оператору. Всі запити, вирішення яких потребує додаткового часу, будуть реєструватися і скеровуватися у відповідні підрозділи НСЗУ для опрацювання. Після розв’язання питання оператори передзвонюватимуть і надаватимуть повну інформацію про вирішення запиту. Дзвінки зі стаціонарних телефонів та мобільних операторів будуть безкоштовні.

«623 заклади первинної медичної допомоги країни уже уклали договори з НСЗУ і перейшли на нову систему фінансування. Лікарі отримали кращі умови праці і підвищені зарплати. У цих закладах обрали свого лікаря понад 12 мільйонів українців. Вони мають право на гарантований безоплатний перелік медичних послуг. Отже, за півроку діяльності НСЗУ виконана величезна робота. І в цій роботі нам надзвичайно важливо отримувати зворотній зв’язок і від пацієнтів і від лікарів. Саме для цього створений наш контакт-центр. Жоден дзвінок і звернення не залишиться без уваги, адже ми працюємо над тим, щоб зміни в медицині відбувалися перш за все на користь лікаря та пацієнта», – говорить Олег Петренко, голова Національної служби здоров’я.

Контакт-центр створений за світовими стандартами і відповідатиме міжнародним вимогам з надання інформаційно-довідкових послуг.

Детальніше


Залиште коментар!





БО «Лікарняна каса Житомирської області» – в програмі «Ранок на каналі «UA: Житомир»

Що гарантує людині вступ до благодійної організації «Лікарняна каса Житомирської області»? Який перелік лікарських засобів та виробів медичного призначення, які забезпечуються за рахунок ЛК при амбулаторному лікуванні? Якщо у членів Лікарняної каси виникають питання стосовно призначених лікарем обстежень, препаратів для лікування, до кого потрібно звернутись? Які обстеження здійснюються за рахунок ЛК? Ці та багато інших […]

Детальніше
Читати блог »

Доброго дня бажаю вам, шановні працівники БО «Лікарняна каса Житомирської області»!

Пишу, щоб подякувати за допомогу в лікуванні, яку отримав від організації нещодавно. Я людина вже з чималим життєвим досвідом і не ...

Дорогі друзі! Нагадуємо вам

що ТОВ «Медичний центр Асклепій плюс» для членів БО «Лікарняна каса Житомирської області» за направленням сімейного лікаря здійснює лабораторні дослідження (частина дослідження - ...

#medi