НовиниПодяки

В БО «Лікарняна каса Житомирської області» я перебуваю вже не один день

Оприлюднено

В БО «Лікарняна каса Житомирської області» я перебуваю вже не один день, як мовиться. І в випадку хвороби завжди користуюсь її допомогою, за що й дякую зараз.

Тому за власним досвідом всім тут, хто читає моє повідомлення, скажу, що 60 гривень у місяць (сума щомісячного добровільного пожертвування) нікого з вас особливо не врятують. Але от коли здоров’я «похитнулось» і треба за короткий час знайти кілька тисяч гривень – та ще й когось, хто побіжить в аптеку купити медикаменти… То відразу відчувається різниця між тими, хто перебуває в Лікарняній касі, й хто ні. Цілком нормально почуваєшся, коли в таких випадках необхідні медикаменти тобі в палату приносять (або ж при амбулаторному лікуванні надають за рецептом ЛК в аптеці).  

Хто ж говорить, що, мовляв, скільки часу платили щомісячні добровільні пожертвування й не скористались допомогою ЛК – а чому не звернулись до лікаря-експерта у філію Лікарняної каси? Адже вони є у всіх медичних закладах! Чому не зателефонували на «гарячу лінію» ЛК (номер телефону є на членській картці)? Чому, маючи інтернет, не поцікавитесь і не зайдете на сайт Лікарняної каси? Адже там – повністю вся інформація (й про медикаменти, які надає ЛК, і про обстеження). Зробили б так – і обстежились би за рахунок Лікарняної каси, й ліки отримали б. І спали б спокійно. А то чекаєте, поки вас у реанімацію на ношах занесуть, і тоді покажете членську картку ЛК. З власного досвіду знаю, що, порівнюючи, наприклад, із 2017 роком, Лікарняна каса зараз набагато більше надає й медикаментів, і лабораторних обстежень забезпечує (ще й недешевих). Просто цікавитись треба – телефонувати, на сайті ЛК читати.

Ольга Зелінська, м. Житомир (надіслано через Facebook).