Новини

Відбулося чергове засідання Правління «Лікарняної каси Житомирської області»

Оприлюднено

В наші дні дедалі більшу популярність набуває благодійність та благодійні організації. Проте не завжди можна дати оцінку тій чи іншій організації і з’ясувати, які з них реальні «кораблі надії», а які – «летючі голландці». Благодійна організація «Лікарняна каса Житомирської області» з кожним днем завойовує все більшу і більшу популярність серед населення. З нею свої сподівання на відновлення і збереження здоров’я, якісне медичне обслуговування тепер пов’язує кожен шостий житель нашого краю. І це зовсім не дивно, адже ця благодійна організація турбується про кожного свого члена. Люди, які обрали Лікарняну касу, можуть бути впевненими, що отримають якісне і сучасне лікування і в той же час заощадять чималу суму грошей.

Двадцять  третього квітня  відбулося чергове засідання Правління «Лікарняної каси Житомирської області», на якому був заслуханий звіт ревізійної комісії та відбулося обговорення  діяльності  Лікарняної каси у першому кварталі 2013 року. Хочеться зауважити, що ревізійна комісія, яка перевіряла діяльність благодійної організації за 2012 рік не виявила жодних порушень. Голова ревізійної комісії, головний лікар Обласного медичного центру, заслужений лікар України Володимир Іванович Хренов наголосив, що такі результати ще один раз доводять, що працівники ЛК  відповідально ставляться до своїх обов’язків і понад усе прагнуть до досконалості. Результати перевірки найближчим часом будуть опубліковані в газеті «Пульс» та на сайті Лікарняної каси.

На черговому засіданні правління розглядалося надання медичної допомоги у першому кварталі 2013 року; затвердження змін і доповнень до положення «Про порядок використання добровільних пожертвувань на медичне забезпечення членів БО «Лікарняна каса Житомирської області»; затвердження змін і доповнень до положення «Про відновлення в ЛК» (доповідач – завідувачка відділу аудиту якості ЛДП Раїса Володимирівна Артюх ), інформацію про прийняття та поновлення, виключення та вибуття громадян з благодійної організації надав заступник виконавчого директора Сергій Миколайович Грищук. Також Сергій Миколайович презентував результати анонімного опитування щодо діяльності Лікарняної каси серед жителів Житомирської області.

Під час своєї доповіді Раїса Володимирівна відзначила системне покращення загального стану медичного обслуговування членів лікарняної каси. В доповіді були наведені точні цифри, які прекрасно характеризують діяльність благодійної організації, яка сьогодні являє собою прообраз страхової медицини у нашій державі. Раїса Володимирівна наголосила, що в першому кварталі  2013 року проліковано 34 тисячі 885 громадян,  (в 1 кварталі 2012 року – 30 тисяч 244 громадянина), а це на 15,3% більше. Виступаюча надала такі  дані по основних видах лікування:

1)      стаціонарне лікування :

– медична допомога надавалася в 16 352 випадках, середні витрати на один випадок лікування –  313,97 гривень проти 287,48 гривень в 2012 році,

Отримали лікування на суму:

від 500 до 1 тис. – 2 576 осіб

від 1 до 3 тис грн. – 984 особи

від 3 до 5 тис. – 69 осіб

від 5 до 10 тис. – 13 осіб

від 10 до 30 тис. – 9 осіб

2) Амбулаторно-поліклінічне лікування:  медична допомога надавалася в 18 533 випадках, витрачено 1 944 404,46 гривень. Хочеться зауважити, що за цими цифрами стоїть величезна кількість людей, яким повернуто здоров’я і працездатність, у яких відновлена віра у всеперемагаючу силу добра і людського співпереживання.

У своїй доповіді Раїса Володимирівна також зазначила, що визначними принципами при закупівлі медикаментів  є якість, ціна і оперативність доставки. Тому, з впевненістю можна сказати, що члени ЛК завжди отримуватимуть найкраще медикаментозне забезпечення. Крім того, виступаюча нагадала, що Лікарняна каса з часу свого заснування опікується здоров’ям дітей-сиріт (зараз надається допомога 850 сиротам ), із них 68 проліковано на суму 5 661,04 гривень. За рахунок ЛК продовжується лікування інвалідів Великої Вітчизняної війни, проліковано  16 чоловік на суму 5 515,20 гривень.

На засіданні правління було зазначено, що з березня 2011 року введено в дію телефон «гаряча лінія» (55-49-50). Дзвінки носять консультативний характер, питання в основному стосуються проплати, заборгованості, як вступити, як оновитися в касі, сплати комісійних в банки.  Кількість звернень збільшується, тому додали, як «гарячу лінію» і мобільний телефон «КиїВстар» – 067-411-30-93. Всі звернення розглядаються за участю лікарів-експертів ЛПЗ та приймаються відповідні рішення.

Заступник виконавчого директора Сергій Миколайович Грищук підбив підсумки анонімного опитування щодо діяльності Лікарняної каси серед жителів Житомирської області. Анкетування показало, що задоволені  рівнем надання медичної допомоги у медичних закладах Житомирщини 41 % опитуваних та 33 % важко дати відповідь на це питання.

Опитувані визначили по 5-бальній шкалі повноту забезпечення медикаментами за рахунок Лікарняної каси на рівні 3,47 бала. На питання, чи вирішує ЛК питання діагностики та лікування, 18,7 % опитуваних погодилися, а 74,6 % виказали думку, що  ЛК не повністю вирішує питання діагностики та лікування. Це пов’язано з купівлею ліків, які не входять у протоколи лікування, тому що мають недоведену ефективність (різні метаболічні препарати).

За результатами опитування, 74% членів ЛК будуть рекомендувати вступити до ЛК своїм родичам, близьким, знайомим.

Врахувавши побажання громадян, на правлінні було вирішено посилити інформування населення  про діяльність Лікарняної каси в засобах масової інформації, так як виявилося, що люди прагнуть володіти більшою  інформацією про цю благодійну організацію.

Членами Правління позитивно розглянуто 55 звернень громадян щодо відшкодування коштів, витрачених на лікування за межами області та надання матеріальної допомоги.

Хочеться звернути ВАШУ увагу, що щороку кількість членів організації поповнюється більше ніж на 12 тисяч осіб. Основна  мета цієї благодійної організації — надати члену ЛК (де б він не перебував — у далекому поліському районі, у нашому обласному центрі чи інших містах країни) гарантовану можливість отримати високоякісну й доступну медичну допомогу. Кожен член лікарняної каси може на це розраховувати.