За 16 років своєї діяльності БО «Лікарняна каса Житомирської області» зарекомендувала себе надійним партнером пацієнтів, який докладає максимум зусиль для вирішення медичних проблем кожного з них, адже практично в усіх закладах охорони здоров’я Житомирщини є представники «Лікарняної каси», котрі переймаються вирішенням цих медичних проблем.
Кожен член «Лікарняної каси» має право отримувати гарантовану медичну допомогу в закладах охорони здоров’я області незалежно від місця проживання, крім того – може розраховувати на високоспеціалізовану медичну допомогу в столичних клініках та лікувальних закладах інших областей. Тобто ЛК напрацювала ще й гарний досвід «єдиного медичного простору», в якому кошти «ходять за пацієнтом», що передбачено в реформі медичної галузі. Це є важливим моментом у діяльності організації – тим паче зараз, коли з утворенням нових громад відбуваються формування різних бюджетів – члени «Лікарняної каси» завжди забезпечені ресурсами, куди б не звернулись за медичною допомогою. І якщо в інших окремих регіонах України подібні організації тільки створюються, то БО «Лікарняна каса Житомирської області» нараховує (станом на початок нинішнього року) понад 210 тисяч громадян – це практично 20% населення Житомирщини.
Щоденно в медичних закладах отримують допомогу від 1,5 до 2-х тисяч членів організації. Протягом 2015 року звернень за медичною допомогою від членів ЛК було зареєстровано понад 486 тисяч. А загалом за весь період діяльності медична допомога «Лікарняною касою» надавалась більше, ніж у 4-х мільйонах випадків. ЛК забезпечує медичний супровід 800 дітей-сиріт, опікується інвалідами війни, які не є членами ЛК, і вже два роки – учасниками АТО.
Надзвичайно важливим компонентом у роботі ЛК є зворотній зв’язок – коли можна оцінити рівень задоволеності пацієнтами тією допомогою, яку надає організація. А для цього вже котрий рік діє «гаряча» цілодобова телефонна лінія – аби члени «Лікарняної каси» могли розповісти про свої медичні проблеми фахівцям ЛК, котрі вирішують їх безпосередньо з усіма сторонами лікувального процесу. Крім того, проводяться анкетування пацієнтів – членів ЛК, надсилаються СМС-повідомлення з проханням відвідати сайт організації, де також розміщена анкета оцінювання її діяльності та пропозицій щодо покращення роботи.
Тож щирі вітання всім працівникам та членам БО «Лікарняна каса Житомирської області»! Будьте здоровими й залишайтесь із організацією ще багато років!
Правління ВГО
«Асоціація працівників
лікарняних кас України».