Новини

АКТ перевірки фінансово-господарської діяльності БО „Лікарняна каса Житомирської області” за 2021 рік.

Оприлюднено

АКТ

перевірки фінансово-господарської діяльності БО „Лікарняна каса Житомирської області” за  2021 рік.

24.03.2022р.                                                                                                      м. Житомир

            Згідно плану роботи ревізійної комісії проведена перевірка фінансово-господарської діяльності БО „Лікарняна каса Житомирської області” за  2021 рік.

           Перевіркою встановлено :

          Відповідальні особи за фінансово-господарську діяльність БО «ЛКЖО» –  директор виконавчий Мишківський В.С. та головний бухгалтер Пастушенко Л.М.

          БО „Лікарняна каса Житомирської області” зареєстрована 27.07.2000 р. управлінням юстиції. Працює згідно Статуту, затвердженого зі змінами та доповненнями від 28.01.2004 р. БО«ЛКЖО» включена до реєстру неприбуткових організацій та установ за кодом 0036.

          Станом на 1 січня 2022 року членами   БО «Лікарняна каса Житомирської області» є 199869 особи, що становить 16,7% від загальної кількості населення області.

               ЛК орендує приміщення у ПАТ «Полісянка». Договір оренди укладений. Орендна плата та комунальні послуги сплачувалися своєчасно. Заборгованості немає.

           На момент перевірки для розрахунків відкрито три  рахунки: в АТ КБ „ПриватБанк”,  АТ „Райффайзен Банк Аваль”, та АТ „Державний ощадний банк України”. Залишок коштів на рахунках станом на 01.01.2022 р. відповідно : 1 595 507 грн 51коп;  5 433 757 грн 14коп; 20 197 137 грн 42коп, що відповідає випискам банків та головній книзі.

          Доходи БО „Лікарняна каса Житомирської області” формуються за рахунок добровільних пожертвувань, безповоротної фінансової допомоги та пасивних доходів (відсотки банків).

          Фінансовий план, штатний розпис складаються  виконавчою дирекцією  двічі на рік  в розрізі  витрат на основну діяльність та загальногосподарські потреби і затверджуються рішенням правління.

          За 2021 рік  надходження склали – 72 313 089 грн  (в т.ч. пасивні доходи –  1 421 983 грн), за  планом –  74 859 220 грн.

          Видатки на проведення основної діяльності БО «Лікарняна каса Житомирської області» за період, що перевіряється, склали 54285163 грн, в т.ч.:

– на придбання ліків, витратних матеріалів та реактивів – 27 655 647 грн;

– на амбулаторне лікування  – 13 398 794 грн;

– на оплату вартості медичних досліджень  –  11 406 029 грн;

        (дослідження проводились в наступних закладах: ТОВ «Науково-лікувальний реабілітаційний центр Асклепій», ТОВ «Медичний центр Асклепій Плюс» , ТОВ «МДЦ Експерт-Житомир», ТОВ Медичний центр «Новомед»,  ТОВ «Медімпульс Плюс», ПП «Актив-Мед», ТОВ « Малікс-Мєд»);

– відшкодування на лікування та обстеження в медичних закладах України та області   –     675 700 грн

-благодійна допомога  на суму 1 148 993грн (передано ЛЗ 20 шт. концентраторів кисню на суму 1 040 000грн для протидії COVID-19 ,Житомиробленерго ОППО НПЕУ АТ – 42 537 грн, Обласне бюро судово-медичної експертизи ЖОР  -9 271 грн, ТОВ “БЕТЕК”- 5 185 грн, Олевська ЦЛ Олевської МР КНП- 14 000 грн).

          Витрати по статті «Адміністративно-господарська діяльність» здійснюються згідно затвердженого кошторису. Нецільових витрат немає.

         Загальна сума видатків за ревізійний період становить 13 060 956 грн., що складає 18,1% від суми надходжень ( за планом 18,5%) , що не перевищує встановленого показника 20% згідно ЗУ « Про благодійну діяльність  та благодійні організації», в тому числі:

– на оплату праці з нарахуваннями  – 11 566 373 грн , або 94% від плану;

-на оренду, комунальні послуги  – 911 884 грн , або 101,9% від плану;

-на послуги зв’язку, інтернету, СМС повідомлення – 204 144 грн., або 97,2%;

-на поточні потреби (функціонування офісу, поточний ремонт приміщень, плата за банківські послуги та інші) –  267 994 грн, або 85,8%;

– на рекламу та друкарські послуги  – 110 561 грн , або 93,7%

Затверджена штатна кількість працівників – 65 осіб. Середня зарплата – 11591грн.

         Для вирішення статутних завдань  було укладено  угоди цивільно-правового характеру з 239 особами, виплата в середньому по одній угоді за рік  складає 3 600 грн.

         Нараховано та сплачено єдиного соціального внеску за 2021 рік – 2 016 341грн.

         Утримано та перераховано податків та зборів з працівників:

-податок з доходів фізичних осіб (18%) -1 741 013 грн.;

-військовий збір (1,5%) -145 546 грн.

         Надходження  лікарських засобів, виробів медичного призначення в лікувальні заклади проводиться  централізовано на підставі 3-х сторонньої угоди Лікувальний заклад – Постачальник – БО «Лікарняна каса Житомирської області». Такі угоди  укладені з ТОВ „БаДМ”, ТОВ „Вітамед”,  ТОВ  Медичний центр «М.Т.К.»,  ППФ «Санітас», ФОП Гужевніков М.Ю., ФОП Назарчук П.В.  В даній угоді ЛК є  платником.

         Основними критеріями вибору постачальника є ціна, якість, оперативність доставки згідно Положення  „Про визначення планових потреб та формування асортименту, цінової політики при закупівлі медикаментів”.
Наказами №33-ОС від 24.07.2017 р., №22-ОС від 14.05.2018 створена комісія з контролю за раціональними витратами ліків, виробів медичного призначення, реактивів тощо. Порівняння закупівельних цін до референтних виглядає наступним чином:

Ліки, вироби медичного призначення

Ціна ЛК, грн Станом на 01.01.2022р.

Референтні ціни, грн

 Станом на 01.01.2022р.

Натрія хлорид 0,9% 200мл

11,05

16,10

Реосорбілакт 200мл

97,68

101,80

Цефтріаксон 1,0

14,11

15,88

Зацеф фл.пор.д/ін. 1г №1

70,81

72,10

Фленокс 0,4 №10

1092,22

1120,00

Фленокс 0,2 №10

752,23

830,00

Левофлоксацин 100мл

60,60

82,79

Пентоксифілин 2% 5мл №5

44,71

50,82

Цефуроксим пор.д/ін. 1,5

43,08

56,00

Ампісульбін 1,5г

70,15

70,83

Анальгін амп. 50% 2мл №10

29,71

31,69

Новокаїн 0,5% 5мл №10

23,61

27,05

Мелоксікам 1,5мл №5

138,63

140,20

Фуросемід 1% 2мл №10

18,73

25,45

Папаверіна г/х амп .2% 2мл №10

43,84

51,12

Магнія сульфат 25% 5мл №10

19,46

22,34

Бетагістин №30

78,18

81,32

Преднізолон №5

66,39

70,12

          Протягом 2021 року вартість ліків зросла до 10%,  розчинів (натрію хлориду, глюкози) – на 10% , інших розчинів (реосорбілакт, декасан) – до 15%, хімреактивів – до 8%, вартість рентгенплівки-6%, систем для переливання розчинів-15% , шприців-3% , перев’язувальних засобів -10%.

          Звірки з постачальниками проводяться щоквартально. Акти звірок є в наявності.

          Бухгалтерський облік ведеться за журнально-ордерною системою. Використовується програма „1С-Бухгалтерія”.

      В бухгалтерії заведена головна книга. Записи в головній книзі ведуться згідно інструкції. Залишки виведені станом на 01.01.2022 р.

          Облік доручень ведеться в книзі реєстрації видачі довіреностей. Відмітка в книзі довіреностей проводиться своєчасно під час отримання матеріальних цінностей.

          Бухгалтерські документи підшиті та зберігаються в архіві установи. Звіти складаються і подаються в державні органи своєчасно.

          Складені посадові інструкції на кожного робітника бухгалтерії.

          Договори про повну матеріальну відповідальність укладені з усіма матеріально-відповідальними особами.

          В 2021 році закуплено комп’ютерної та офісної техніки на суму 68 487 грн.

          Станом на 01.01.2022 р. на обліку БО «ЛКЖО» основних засобів (субрахунок 104,106) та інших необоротних активів (субрахунок 117) числиться на суму  1 093 953 грн.

          На субрахунку  103 «Будинки та споруди » об’єктів  не числиться.

         Службові житлові приміщення на балансі ЛК відсутні.

         На субрахунку 105 «Транспортні засоби»- транспортні засоби відсутні.

         Амортизація ОЗ нараховується щомісячно.

         Заборгованості по виплаті заробітної плати і по відрахуванням в фонди на дату перевірки немає.

          Кредиторська заборгованість, яка виникла станом на 01.01.2022 р. в результаті закриття фінансового року по оплаті рахунків 25.12.2021р. в сумі 1 363 984,48 грн , була погашена в січні 2022 р. Заборгованість  поточна, термін позовної давності не настав.

          Облік фактичних видатків ведеться на субрахунках 92, 977.

          З усіма суб’єктами господарювання», де розташовані філії ЛК, укладені  договори оренди :24 лікувальні заклади області, Управління ЖКГ виконавчого комітету Малинської МР,  комунальне підприємство Житомирської обласної ради «Агенція з питань регіонального розвитку» та комунальне підприємство Житомирської міської ради «Регулювання орендних відносин. Дані лікувальні заклади та комунальні підприємства надають рахунки на оплату оренди та комунальних послуг.

          Фінансова звітність подається до ГУ ДПС у Житомирській області щомісячно, щоквартально в зазначені терміни.

         Зауважень до ведення бухгалтерського обліку немає.

         Перевірка була проведена вибірковим методом (лютий, квітень, травень, серпень,  листопад 2021р.)

Голова ревізійної комісії:                                                                                                              В.І. Хренов

Члени ревізійної комісії:

Головний бухгалтер КНП «Обласний медичний центр спортивної медицини» ЖОР  Н.С. Андрощук

Головний бухгалтер Обласної організації профспілки працівників охорони здоров’я    Л.М. Драчевська

Директор виконавчий БО „Лікарняна каса Житомирської області”     В.С. Мишківський

Головний бухгалтер БО „Лікарняна каса Житомирської області”           Л.М. Пастушенко