1. Які види надання медичної допомоги забезпечуються за рахунок ЛК? Які обстеження забезпечує ЛК? За якої умови забезпечуються за рахунок ЛК планові операції, пологи?

Дивіться  положення «Про порядок використання добровільних пожертвувань до благодійної організації «Лікарняна каса Житомирської області».

2. Які хвороби та послуги за рахунок ЛК не забезпечуються?

Див.  положення  «Про порядок використання добровільних пожертвувань до благодійної організації «Лікарняна каса Житомирської області» – розділ „ЛК не забезпечує витрати, пов’язані з такими захворюваннями та послугами”.

3. Який максимальний термін лікування в цілодобовому стаціонарі?

Лікування пацієнта за рахунок ЛК триває до 9 днів. Продовження лікування за рахунок ЛК понад 9 днів (але не більше 18 днів) можливе в умовах цілодобового стаціонару при важкому стані пацієнта за погодженням із представником ЛК. 

Повторне лікування за рахунок ЛК тієї ж хвороби забезпечується через 30 днів після закінчення попереднього лікування.

4. Яка максимальна сума, на яку ЛК може надати медикаменти під час лікування?

Максимальний розмір витрат не обмежується, не залежить від часу перебування в організації, сплачених добровільних пожертвувань та попередніх витрат.

5. Скільки разів можна лікуватись за рахунок Лікарняної каси?

Кількість випадків лікування за рахунок ЛК не обмежена, проте повторні випадки забезпечення за рахунок ЛК медикаментами та виробами медичного призначення  в разі госпіталізації з приводу одного і того ж захворювання здійснюється через 30 днів після закінчення попереднього лікування.

6. Які є обмеження щодо медикаментозного забезпечення членів ЛК?

Під час лікування в умовах цілодобового стаціонару члени ЛК отримують необхідне діагностичне та медикаментозне забезпечення (згідно з «Переліком лікарських засобів, що забезпечуються за рахунок ЛК при лікуванні в умовах стаціонару») терміном до 9 днів. Продовження лікування за рахунок ЛК понад 9 днів (але не більше 18 днів) можливе в умовах цілодобового стаціонару при важкому стані пацієнта за погодженням із представником ЛК. Повторні випадки забезпечення за рахунок ЛК медикаментами та виробами медичного призначення в разі госпіталізації з приводу одного і того ж захворювання здійснюються через 30 днів після закінчення попереднього лікування.

Можливість отримувати допомогу за рахунок ЛК настає через три календарних місяці з моменту вступу до організації (моментом вступу вважається дата надходження добровільних пожертвувань на рахунок ЛК), за умови, що на момент призначення обстеження, лікування внесено всю суму добровільних пожертвувань за період перебування в організації (без урахування поточного місяця).

7. Де можна ознайомитися з переліком ліків, які можуть забезпечуватись за рахунок ЛК?

Ця інформація доступна на нашому сайті в розділі “Основні положення“: 

8. Чи надається допомога за рахунок ЛК за межами Житомирської області?

Медична допомога надається членам ЛК, які проходять планове обстеження та лікування за межами області.  Повернення витрачених коштів вирішується на засіданні правління ЛК при наявності підтверджуючих документів (виписки з амбулаторної, стаціонарної карт і чеків про оплату використаних ліків). В обох випадках розмір витрат не перевищує 6 000 (шести тисяч) грн протягом року.
Детальніше з питань лікування за межами області можна дізнатись за тел. 067-411-30-93.

9. Чи надається стаціонарна медична допомога за рахунок ЛК в приватних медичних закладах?

За рішенням Правління ЛК проводиться відшкодування витрат на стаціонарне лікування в приватних медзакладах (згідно переліку діагнозів) здійснюється в розмірі не більше 6000 грн. (проводиться знижка в приватних закладах, з якими заключена угодапри наявності підтверджуючих документів (виписки зі стаціонарної карти і чеків про оплату).

10. Як ЛК допомагає при проведенні  комп’ютерної томографії (КТ)  і магнітно-резонансної томографії (МРТ)?

При проведенні комп’ютерної томографії (КТ) та магнітно-резонансної томографії (МРТ) здійснюється забезпечення закладів охорони здоров’я рентгенплівкою (CD – дисками) або оплата частини вартості обстеження (КТ – 350 грн за одну зону, МРТ – 400 грн за одну зону) в приватних медзакладах, із якими укладені угоди.

Перебування в ЛК не впливає на черговість досліджень.

Необхідною умовою є наявність направлення на ці обстеження. 

11. Які хвороби лікуються за рахунок ЛК в амбулаторних умовах?

Дивіться Положення «Про амбулаторне лікування». З метою покращання доступності членів ЛК до медикаментозного забезпечення за рахунок ЛК нами укладені угоди з більшістю аптек, які розміщені на території закладів охорони здоров′я. Для отримання ліків необхідно звернутись до лікаря – якщо захворювання є в переліку, лікар Вам має виписати рецепт на бланку ЛК і ліки Ви отримаєте в аптеці безкоштовно.  

12. Куди можна звернутись, якщо відмовляють у медикаментозному забезпеченні чи обстеженні за рахунок ЛК?

Ви можете звернутись до лікаря-експерта ЛК лікувального закладу, в якому лікуєтесь, або у відділ аудиту та управління якістю медичної допомоги в м. Житомирі на цілодобову «гарячу лінію» з медичних питань за телефоном 067-411-30-93. 

13. Чи лікуються за рахунок ЛК хронічні захворювання?

Так, якщо вони перебувають у стадії загострення. Підтримуюче (базове) лікування хронічних патологій в амбулаторних умовах за рахунок ЛК не забезпечується.

14. Чи лікуються за рахунок ЛК грип, ГРВІ?

Лікування грипу та ГРВІ за рахунок ЛК не забезпечується. Але ускладнення цих патологій (трахеїт, ангіна, пневмонія тощо) можуть забезпечуватись за рахунок ЛК. 

15. Чому в лікувальних закладах вимагають благодійні внески?

ЛК при лікуванні допомагає в частині медикаментозного забезпечення. Питання ремонтів, постільної білизни тощо не входять у компетенцію ЛК, тому медпрацівники можуть лише запропонувати сплатити внески, а чи робити це – кожен вирішує особисто. Сплата благодійних внесків у  лікувальному закладі – це добровільне рішення пацієнта. Крім того, згідно з відповідним договором ЛК з лікувальними закладами, члени ЛК можуть не сплачувати благодійні внески, якщо вони спрямовані на придбання витратних матеріалів для медичних обстежень.

16. Чому ЛК не забезпечує іноді всі ліки, які призначає лікар? Це найчастіше стосується, наприклад, таких препаратів, як мілдронат, армадін, метамакс, вітаміни, гомеопатичні ліки, актовегін.

ЛК  забезпечує ліками згідно з протоколами лікування та переліком лікарських засобів.

17. Чому по ЛК перестали видавати кавінтон, актовегін, пірацетам?

В квітні 2014 року ці препарати були вилучені з державного формуляра, як препарати з сумнівною ефективністю та можливим негативним впливом на організм людини. Так, приймання кавінтону в зв’язку з можливим обкраданням  серцевого м’яза киснем може викликати інфаркт, а актовегін – пріонні інфекції. Детальніше читайте за посиланням – http://www.vz.kiev.ua/fenomen-aktoveginu-preparati-iz-sumnivnoyu-dokazovoyu-bazoyu-posidayut-pershist-iz-prodazhiv-u-kra%D1%97nax-postradyanskogo-prostoru/

18. Чи можливо через ЛК зробити екстрапоркоральне запліднення в якомусь державному медичному закладі?

Згідно з положенням “Про порядок використання добровільних пожертвувань до благодійної організації “Лікарняна каса Житомирської області” (ЛК)” не забезпечує витрати, пов’язані з діагностикою та лікуванням безпліддя.

ЗАПИТУЄТЕ – ВІДПОВІДАЄМО:

  • 06/06/2023  Стосовно забезпечення вагітних ліками та виробами медичного призначення – які саме вироби? Чи забезпечує ЛК акушерським комплектом на пологи, стерильними рукавичками і затискачем для пуповини?

Лікарняна каса, крім ліків та реактивів, забезпечує стерильними рукавичками та затискачем для пуповини. Акушерський комплект – це комплект одягу для акушера-гінеколога, який потрібен при кесарському розтині. Ним ЛК не забезпечує – це обов’язок медичного закладу.

  • 21/05/2023   Чи можуть родичі користуватися моєю карткою ЛК?

Згідно з “Положенням про членство в благодійній організації “Лікарняна каса Житомирської області”, можливість користуватися карткою родичами не передбачена – за винятком дітей, якщо за них сплачується додаткове щомісячне добровільне пожертвування. Рекомендумо родичам самостійно вступити до ЛК, або (при бажанні) Ви можете за них це зробити безпосередньо на сайті ЛК (потрібен їх ідентифікаційний код). Можливість користуватися послугами ЛК настає через три місяці.

  • 03/04/2023   Чи можливо отримати інсулін за рахунок Лікарняної каси?

Згідно з Положенням “Про порядок використання добровільних пожертвувань до благодійної організації “Лікарняна каса Житомирської області” ЛК не здійснює забезпечення цукрознижуючими препаратами (http://likkasa.com.ua/?p=284).

  • 25/03/2023   Вже рік у Лікарняній касі. Хворію на панкреатит, високий тиск, дистонію. Чи забезпечує ЛК лікування цих хвороб? 

Загострення хронічного панкреатиту або виникнення ускладнень гіпертонічної хвороби забезпечуються ліками, якщо пацієнт лікується в стаціонарних умовах (цілодобовому або денному стаціонарі).

  • 20/03/2023   Добрий день! Скажіть, будь ласка, чи можу я отримати медичну допомогу за рахунок ЛК при заміні тазового суглоба?  

Витрати на всі операції ідуть за рахунок Лікарняної каси (наркоз, перев’язувальний матеріал, антибіотики, антикоагулянти тощо) – крім самого суглоба, в приватних клініках – знижка 6000 грн.

  • 22/01/2023  Доброго дня. Мені потрібно вирізати кісту на зубі в обласній стомат. поліклініці – чи можлива операція і лікування за рахунок Лікарняної каси?

Якщо Ви будете перебувати на лікуванні у щелепно-лицьовому відділенні, тоді лікування буде за рахунок Лікарняної каси. Якщо операція буде проводитись амбулаторно, тоді ні, оскільки стоматологічне лікування ЛК не забезпечує.

  • 15/11/2022   В стаціонарі лікуюсь із ревматичною хворобою, гіпертонією та вегетосудинною дистонією. Лікуюсь за свої кошти, тому що ліки від Лікарняної каси не задовольняють не тільки мене, а й мого лікаря.

Згідно з положенням «Про порядок використання добровільних пожертвувань до благодійної організації «Лікарняна каса Житомирської області», при загостренні хронічних захворювань необхідне діагностичне та медикаментозне забезпечення в умовах цілодобового стаціонару членам ЛК здійснюється за рахунок БО «Лікарняна каса Житомирської області».
Забезпечення членів ЛК медикаментами – як при амбулаторному, так і при стаціонарному лікуванні – проводиться згідно з переліками лікарських засобів, які можуть закуповуватись за рахунок ЛК, та уніфікованими клінічними протоколами надання медичної допомоги, затвердженими Міністерством охорони здоров’я України.
Якщо Ваш лікар вважає, що ліки в протоколах лікування, які забезпечуються за рахунок ЛК, є неефективними, рекомендуємо йому подати в «Державний експертний центр» повідомлення про відсутність ефективності лікарського засобу (форма 137/О).

  • 03/11/2022   Чи має право на забезпечення медикаментами за рахунок ЛК хворий на гепатит С (хворий – член ЛК)?   

Так, має право на всі ліки, крім противірусних препаратів.

  • 03/11/2022   Чи виділяє Лікарняна каса ліки для онкохворих? Якщо так, то які саме? 

Препарати для хіміотерапії за рахунок ЛК не забезпечуються. Проте – Лікарняна каса дає супровід для введення хіміопрепаратів, протиблювотні, десенсибілізуючі та інші препарати. Крім того – в разі оперативного лікування всі необхідні медикаменти та вироби медичного призначення забезпечуються за рахунок ЛК.

  • 02/11/2022  Добрий день. Чи надає ЛК гінекологічні набори для оглядів? І чи проводиться УЗД (гінекологічне) за рахунок ЛК?

Доброго дня!
Згідно з Положенням «Про порядок використання добровільних пожертвувань до благодійної організації «Лікарняна каса Житомирської області» ЛК забезпечує для членів організації необхідні витратні матеріали для проведення цільових онкопрофоглядів (гінекологічні набори для огляду) та здійснення за направленням лікаря рентгенологічних, функціональних, лабораторних методів досліджень (у тому числі гель для УЗД).
Якщо у Вас виникатимуть питання під час обстежень, зверніться, будь ласка, до лікаря-експерта філії ЛК безпосередньо в лікувальному закладі, де Ви проводитимете обстеження (філії ЛК діють у всіх лікувально-профілактичних закладах області) або зателефонуйте до центрального офісу ЛК за номерами:
067-411-14-51 (з питань вступу та сплати щомісячних добровільних пожертвувань),
067-411-30-93 (цілодобова «гаряча лінія» з медичних питань).

  • 25/10/2022   Доброго дня! Моїй дитині (13 років) у поліклініці обласної дитячої клінічної лікарні в серпні робили краєву резекцію нігтьового ложа і нігтьової пластинки. Коли я запитала, чи забезпечується операція по Лікарняній касі, хірург відповів: “Ні!”. То лікарі не знають, які хвороби лікуються по ЛК? Чи навмисно приховують? І за проведення резекції благодійні внески вимагають!

Здрастуйте! ЛК діє в УСІХ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДАХ ОБЛАСТІ. Чому Вам так відповіли й чому вимагають благодійні внески – варто запитати у керівника медичного закладу. Платних медичних послуг у комунальних лікувальних установах немає. Оперативне лікування Лікарняною касою забезпечується в повному обсязі – від наркозу до перев”язувальних матеріалів.
Надалі при виникненні проблем із лікуванням за рахунок ЛК телефонуйте на “гарячу лінію” з медичних питань – 067-411-30-93 (цей номер вказано на Вашому посвідченні члена ЛК). Телефонуйте ВІДРАЗУ, а не через певний час після того, як відбулась операція.

  • 14/10/2022   Доброго дня. Підкажіть, дідуся направили в онкодиспансер, там потрібно пройти УЗД черевної порожнини – чи оплачує Лікарняна каса УЗД і гель?

Згідно з Положенням «Про порядок використання добровільних пожертвувань до благодійної організації «Лікарняна каса Житомирської області» ЛК забезпечує необхідні витратні матеріали для проведення за направленням лікаря рентгенологічних, функціональних, лабораторних методів досліджень (у тому числі й гель для УЗД).
При виникненні питань під час обстежень та лікування в обласному онкодиспансері звертайтесь, будь ласка, до лікаря-експерта ЛК 067-411-30-93.

  • 12/09/2022 Добрий день! Вступила до ЛК в липні 2022 року. Проплатила відразу за 6 місяців за себе і старшу доньку. Питання: народжувати мені в грудні – чи потрібно ще щось платити? Чи буде надаватись у випадку необхідності медична допомога за рахунок ЛК новонародженій дитині? У випадку захворювання старшої доньки мені нададуть медикаменти по ЛК? Які саме – де знайти цей список?

Доброго дня!
Згідно з положенням “Про членство в благодiйнiй органiзацii “Лiкарняна каса Житомирської областi” громадяни набувають права членів ЛК через 3 календарних місяці з моменту вступу до організації після внесення ними вступного та трьох щомісячних добровільних пожертвувань. Пологи (а також – планові хірургічні втручання та літотрипсія) забезпечуються за рахунок ЛК при умові членства в організації не менше одного року або внесенні добровільних пожертвувань за рік авансом.

Крім того, при необхідності допомога за рахунок ЛК надається й новонародженій дитині – новонароджені під час перебування в пологовому відділенні та при переведенні до обласної дитячої клінічної лікарні отримують медичну допомогу за рахунок ЛК.

Будь ласка, зверніть увагу на те, що – за цим же положенням – новонароджені набувають членства в ЛК за умови сплати за них одним із батьків трьохмісячного розміру добровільних пожертвувань (60 грн.) у термін до 30 календарних днів із дати народження. В іншому випадку членство дитини наступає на загальних підставах – через 3 календарних місяці з моменту сплати.
Стосовно лікування захворювань та списків медикаментів, які надає ЛК – ознайомтесь, будь ласка, в розділі “Основні положення” з положенням “Про амбулаторне лікування членів благодійної організації “Лікарняна каса Житомирської області” та положенням “Про порядок використання добровільних пожертвувань до благодійної організації “Лікарняна каса Житомирської області”(ЛК)” (зокрема – ЛК не забезпечує витрати, пов’язані з захворюванням на ГРВІ, грип (за винятком їх ускладнень)). А також із такими документами: “Лікарські засоби, які можуть закуповуватись за рахунок коштів благодійної організації «Лікарняна каса Житомирської області» та “Перелік лікарських засобів та виробів медичного призначення, які забезпечуються за рахунок ЛК при амбулаторному лікуванні”.
Якщо у Вас виникатимуть питання, телефонуйте нам, будь ласка:
– 067-411-14-51 (з питань вступу та сплати щомісячних добровільних пожертвувань),
– 067-411-30-93 (цілодобова «гаряча лінія» з медичних питань – цей номер вказано на Вашому посвідченні члена ЛК).

  • 16/06/2022   Добрий день! Я хочу видалити варикозне розширення вен – підкажіть, будь ласка, на яку допомогу Лікарняної каси я можу розраховувати?

Згідно з Положенням “Про порядок використання добровільних пожертвувань до благодійної організації “Лікарняна каса Житомирської області” (http://likkasa.com.ua/?p=284) під час лікування в умовах цілодобового стаціонару члени ЛК отримують необхідне діагностичне та медикаментозне забезпечення. Планові хірургічні втручання, зокрема, забезпечуються за рахунок ЛК при умові членства в організації не менше одного року або внесенні добровільних пожертвувань за рік авансом (можливість отримувати допомогу за рахунок ЛК наступає через три календарних місяці). Внутрішньовенні крапельні введення в відділеннях терапевтичного профілю за рахунок ЛК забезпечуються до 5 днів та можуть продовжуються до 9 днів за рішенням лікаря.

  • 14/04/2022  Доброго дня! Чи можна отримати ліки за рецептом лікаря і яким чином?

Доброго дня! Ліки можна отримати, якщо електронний рецепт або виписаний на бланку ЛК і діагноз відповідає положенню “Про амбулаторне лікування членів благодійної організації “Лікарняна каса Житомирської області”.  Рецепт виписує лікуючий лікар.

  • 12/03/2022   Підкажіть, будь ласка: мені народжувати вкінці червня і я хочу стати членом Лікарняної каси – що необхідно зробити, щоб пологи пройшли за рахунок Лікарняної каси? 

Як вступити до Лікарняної каси – читайте, будь ласка, за посиланням http://likkasa.com.ua/?p=12
Зверніть увагу, що членство в ЛК настає через 3 календарних місяці з моменту проплати першого щомісячного добровільного пожертвування.
Крім того, якщо особа перебуває в Лікарняній касі менше одного року, для отримання медичної допомоги за рахунок ЛК при операціях, пологах, вона повинна сплатити щомісячні добровільні пожертвування за рік наперед.
Якщо виникли ще якісь питання, телефони з питань вступу та сплати щомісячних добровільних пожертвувань: 067-411-14-51, 094-865-34-92, (0412) 55-34-92, (0412) 55-49-50.
Цілодобова «гаряча лінія» з медичних питань – 067-411-30-93.

  • 19/12/2021  Доброго вечора! Я – член Лікарняної каси, але на даний момент перебуваю в Івано-Франківській області. Чи маю право користуватись Лікарняною касою тут, на місці?

Якщо Ви захворіли, то скористатись медичною допомогою за рахунок ЛК за межами області не зможете. Але збирайте всі чеки на медикаменти, які купуватимете, й після повернення на Житомирщину представите в ЛК ці чеки та виписку лікаря – Вам будуть повернуті витрачені на лікування кошти.

  • 16/11/2021   Чи допомагає Лікарняна каса при стаціонарному лікуванні в приватних медзакладах?

Так, ЛК здійснює відшкодування витрат на стаціонарне лікування в приватних медзакладах (при відсутності у них договорів з НСЗУ) – в розмірі не більше 6000 грн. протягом календарного року (при наявності підтверджуючих документів (виписки зі стаціонарної карти і чеків про оплату)).

  • 19/01/2021   Чи дійсна картка матері на новонародженого?

Картка мами діє на новонародженого до того часу, поки мама з дитиною не виписались із пологового відділення. Якщо раптом трапляється таке, що з пологового відділення дитинку з мамою відразу переводять у дитячу обласну клінічну лікарню – картка також діє. Але після виписування дія картки мами на новонародженого припиняється й Вам необхідно приїхати до нас і вписати дитину в картку.

  • 26/06/2020  Я перебуваю в Лікарняній касі, своєчасно сплачую щомісячні добровільні пожертвування. Мене цікавить, чи можливо десь в місті Житомирі пройти обстеження комп’ютерної томографії органів малого тазу за повний/частковий рахунок Лікарняної каси?
Так, згідно з положенням “Про порядок використання добровільних пожертвувань до благодійної організації “Лікарняна каса Житомирської області” для членів Лікарняної каси при проведенні комп’ютерної томографії діє знижка в сумі 100 грн. Детальніше інформацію читайте, будь ласка, на сайті ЛК за посиланням https://likkasa.com.ua/polozhennya-pro-poryadok-vikoristannya-b/.
Перелік лікувальних закладів, в яких можуть проводитись необхідні діагностичні та лікувальні заходи пацієнтам – членам ЛК – також дивіться, будь ласка, на сайті Лікарняної каси за посиланням https://likkasa.com.ua/wp-content/uploads/2019/07/Perelik-likzakladiv.pdf.
Нагадуємо, що діє “гаряча лінія” ЛК з медичних питань – 067-411-30-93.
Звертайтесь до нас, будь ласка – ми завжди раді Вам допомогти!.
  •  19/08/2019   Я на обліку в онкодиспансері з 2010 року, лікуюсь амбулаторно. Член Лікарняної каси з 2004 року. Ліки дуже дорогі. Прошу пояснити, чи маю я право на безоплатне отримання медикаментів?

Добрий день! Препарати хіміотерапії забезпечуються за державною програмою – Лікарняна каса не має права втручатись у державні програми. Лікарняна каса надає супровід при Вашому лікуванні – знеболюючі, протиблювотні препарати тощо.
З переліками медикаментів, якими забезпечує ЛК, Ви можете ознайомитись на нашому сайті за посиланнями:
http://likkasa.com.ua/?p=3461
http://likkasa.com.ua/?p=2227
http://likkasa.com.ua/?p=4820
Нагадуємо Вам, що в кожному медичному закладі діє філія Лікарняної каси – лікар-експерт ЛК допоможе Вам вирішити питання щодо обстеження та лікування за рахунок ЛК.
Крім того, діє цілодобова «гаряча лінія» з медичних питань – 067-411-30-93. Звертайтесь, будь ласка – ми з радістю Вам допоможемо.

  •       25/06/2019  Добрий день. Скажіть, будь-ласка, на денному стаціонарі діє ЛК при ревматроїдному артриті?

Добрий день! Так, діє.
Якщо під час лікування у Вас виникають якісь питання – не забувайте, будь ласка, що в усіх медичних закладах діють філії Лікарняної каси, де лікарі-експерти ЛК допоможуть Вам вирішити ваші питання щодо обстеження та лікування. http://likkasa.com.ua/?page_id=294
Також діє телефонна “гаряча лінія” Лікарняної каси з медичних питань – 067-411-30-93.
Звертайтесь – ми завжди Вам допоможемо.

  • 18/03/2019   Добрий день! Скажіть, будь-ласка, чому з 2019 року Лікарняна каса не забезпечує рукавичками при здачі аналізу крові з пальця і медсестра вимагає 4 гривні?

Добрий день! Загальний аналіз крові здійснюється не за рахунок Лікарняної каси, а за рахунок держави – в поліклініці за місцем проживання. Держава надає все необхідне для цього. Якщо медсестра вимагала у Вас гроші – вона намагалась отримати від Вас благодійне пожертвування на користь лікувального закладу, де Ви здійснювали дане обстеження. На організацію праці медперсоналу лікувальних закладів Лікарняна каса впливу, на жаль, не має. З цим питанням необхідно звернутись до керівника закладу охорони здоров’я.