39 коментарів до “Ваші запитання

  1. Доброго дня! Я довгий час не сплачувала кошти до Лікарняної каси. Чи можна, сплативши борг, повернутися до членства, чи потрібно заново реєструватися і отримувати нове посвідчення члена Лікарняної каси?
    Як і де можна дізнатися суму, яку потрібно сплатити?
    Дуже дякую за відповідь!

  2. Доброго дня, шановна Олена!
    Так, Ви можете, сплативши борг, повернутися до членства в Лікарняній касі. Щоб дізнатися суму, яку потрібно сплатити, зателефонуйте за номером (0412) 37 31 65 .

  3. Доброго дня! Дуже Вам дякую за оперативну відповідь.
    Я зателефонувала за даним телефоном, мені відповіли, що перш за все потрібно написати заяву на поновлення членства, оскільки мене виключили зі списків. Чи можливий варіант написання заяви не мною особисто, а дорученою особою (чоловіком), якій я передам свої документи?

  4. Шановна Олена. Доброго дня!
    Ви можете заяву на поновлення написати вдома, а чоловік її принесе до офісу.
    Зразок заяви:
    Виконавчому директору БО «Лікарняна каса Житомирської області» В. С. Мишківському
    Заява
    Прошу поновити моє перебування в благодійній організації «Лікарняна каса Житомирської області»
    Число Підпис

  5. Чому в Бердичівській районній лікарні такі медикаменти, як: діклоберл, кавінтон, навіть не замовляються? Бо рахуються занадто дорогими? Чому лікар-експерт всім лікарям повідомив, що лікувати можна лише 5 днів. Ви хоч раз побували б на складі – ЛК, де є лише вітаміни В6, В1, В12, диклофінак, кетонал, мідокалм та фізрозчин і тей не завжди. Завдяки лікарю-експерту дуже багато людей покидають ЛК.

  6. Шановні адміністратори сайту. Чи маєте Ви змогу розмістити на сайті відомості про джерела фінансування діяльності благодійної організації «Лікарняна каса Житомирської області», а також надати інформацію про доходи та видатки організації за останні роки? Якщо на сайті вже розміщена така інформація, то розмістіть посилання згідно з яким можна отримати шукану інформацію.

  7. Доброго дня, пані Віталіна.
    Звіти про діяльність благодійної організації «Лікарняна каса Житомирської області» систематично друкуються в ЗМІ та на сайті ЛК. За попередні роки ця інформація є за такими посиланнями.
    http://likkasa.com.ua/?p=176#more-176
    http://likkasa.com.ua/?p=393#more-393
    http://likkasa.com.ua/?m=201103
    Звіт за цей рік незабаром Ви також зможете прочитати у розділі «Новини».

  8. Доброго дня, шановна пані Дроботенко
    Благодійна організація «Лікарняна каса Житомирської області» забезпечує медикаментами, які входять до Лікарського формуляру, що затверджений наказом управління охорони здоров’я Житомирської ОДА від 20.05.2011 року № 398. У Лікарському формулярі понад 1400 медикаментів. З їх переліком Ви можете ознайомитися на сайті Лікарняної каси у розділі «Документи». Замовлення ліків здійснює лікар-експерт лікувального закладу на підставі замовлень із відділень. Обмежень щодо кількості, асортименту та вартості медичних препаратів немає.
    На сьогодні на складі та у відділенні Бердичівської ЦРЛ є залишок ліків на суму 70 тисяч 250 грн., що, на нашу думку, є абсолютно достатнім для забезпечення лікування тих, хто перебуває в Лікарняній касі. В разі претензії стосовно лікування за рахунок ЛК, телефонуйте за номером
    (0412) 22 54 02.

  9. Стосовно термінів лікування за рахунок БО «Лікарняна касса Житомирської області»:
    згідно з положеннями ЛК термін амбулаторного лікування – 5 днів (при потребі, його продовжують ще на 5 днів);
    термін лікування на денному стаціонарі – не більше 12 днів;
    у стаціонарі – 12 днів (при важкому стані хворого за рішенням консиліуму лікарів термін лікування у стаціонарі може бути продовженим на 12 днів).

  10. Скажіть, будь ласка, через приват24 я сплачую свої щомісячні внески чи це інші якісь “добровільні пожертвування”? І як мені можна дізнатись свій рахунок?

  11. Доброго дня, Ольга. Надішліть на ел.адресу likkasa@polesye.net номер Вашої картки ЛК, щоб перевірити, чи надходять добровільні пожертвування, сплачені через «Приват – 24».

  12. Я сплатив 20.06.12 добровільний внесок за три місяці. В якому місяці і коли я повинен знову сплачувати внесок?

  13. Добрий день! Я проплачую внески через приватбанк, тобто з кредитної карточки знімають автоматично внески. До мене прикріплена дитина, але чомусь знімаються кошти в сумі 25 грн., а не 35, в банку сказали звертатися до ЛК, тому що їм приходить рахунок на 25грн.

  14. Доброго дня, Тетяна! У банку, де у Вас відраховують внески, потрібно перезаключити договір, щоб відраховували 35 грн. добровільних пожертвувань (25 грн. за Вас і 10 грн. за дитину).
    Можете зателефонувати за номером 37 31 65 до нас в офіс.
    Членський квиток Ви можете повторно отримати в офісі ЛК (м. Житомир, вул.Пушкінська,1). Не забудьте взяти документи, які засвідчують особу.

  15. Доброго дня, Олексій. Щоб дати Вам відповідь, потрібно знати Ваш ідентифікаційний код, прізвище, ім’я, по-батькові. Надішліть ці дані на електронну адресу likkasa@polesye.net або зателефонуйте до офісу: (0412) 37 – 31 – 65

  16. Добрый день! Можно узнать, почему в регистратуре диагностического центра членам ЛК талончики на диагностические обследования дают с отсрочкой на месяц, а то и больше? А если платишь наличными в кассу, то получаешь талончик на тот же день! Почему такая дискриминация? Сегодня была в диагностическом, хотела сделать УЗИ по ЛК, то предложили талон только на ноябрь. Пошла заплатила в кассу – получила талон на сегодня. Разве взносы в ЛК другими деньгами платятся? По одному из “Положень ЛК” – “Перебування в ЛК не впливає на черговість досліджень.” Я и не прошу ставить меня впереди платящих наличными, но по какому такому положению членов ЛК задвигают в отдельную очередь?

  17. Наталія, добрий день. Робота діагностичного центру регламентується наказами управління охорони здоров”я. Черговість ЛК не спостерігає, тому з цим питанням треба звертатись в управління охорони здоров”я.

  18. Як перевiрити про сплату внескiв на рахунку особисто, не через телефон?

  19. Доброго дня, Олександр. На жаль, перевірити сплачені добровільні пожертвування не можна особисто. Для цього Ви маєте зателефонувати за номером (0412) 37 31 65, 37 84 75 або на філії ЛК, які є в кожному лікувальному закладі.

  20. Добрый день! Скажите, пожалуйста, на какие медикаменты и услуги распространяется действие Больничной кассы в роддоме? Спасибо.

  21. Таке питання: кесарів розтин призначений на 8 травня, а дія ЛК починається з 11 травня. Чи можливо, як виняток, перенести дію ЛК з 8 травня?

  22. Вам необходимо зайти в Приват24, далее в меню История – Платежи – Архив переводов и платежей. Выбрать платеж, по которому необходима квитанция, нажать на нем и нажать кнопку “Распечатать”.

  23. Доброго дня, у мене артроз коліна, приписували багати ліків і казали що не йдуть по Лікарняній каси. Скажіть, будь ласка, чи проходять по Лікарняняній касі такі ліки, як: АРКОКСІЯ, ДИПРОСПАН В АМПУЛАХ, ТЕРАФЛЕКС АДВАНС.

  24. І скажіть, які нестероїдні протизапальні препарати проходять через Лікарняну касу для артрозу коліна? Дякую.

  25. Добрый день, что нужно для того чтобы воспользоваться ЛК при родах?

  26. Доброго дня! Моя донька стоїть на обліку у обласного гематолога, чи можна по лікарняній касі отримати ліки для амбулаторного лікування, а саме Глутаргін та Ліволін форте. Якщо так, то яка процедура отримання?
    Дякую за відповідь

  27. Здрастуйте! Згідно з Положенням про ЛК, гематологічні хворі забезпечуються ліками тільки на стаціонарному лікуванні. Але препарати Глутаргін та Ліволін-форте не входять до жодного протоколу лікування та Лікарського формуляру. Тому ці препарати ЛК не забезпечує й у стаціонарі.

  28. Доброго дня, була втрачена картка лікарняної каси, відповідно внески не робились. Скажіть, будь ласка, треба писати заяву на нову картку?

  29. Чи треба поновлюватись через заяву?

  30. З питань вступу та сплати щомісячних добровільних пожертвувань звертайтесь, будь ласка, за телефоном – 22-38-88, 22-39-65.

  31. З питань вступу та сплати щомісячних добровільних пожертвувань звертайтесь, будь ласка, за телефоном – 22-38-88, 22-39-65.

  32. Доброго дня! Я тривалий час не носила внески до Лікарняної каси. Чи можна зараз заплатити заборгованість? Чи потрібно оновлювалися?

  33. Доброго дня!
    Телефони з питань вступу та сплати щомісячних внесків: (0412) 22-38-88, 22-39-65.
    За детальним роз”ясненням за Вашим питанням зверніться, будь ласка, за вказаними телефонами.

  34. Добрый день! Як можна повністю закрити лікарняну касу?
    І чи можна потім її поновити якщо буде треба?
    Я просто не користуюся нею а борги ростуть.

  35. Доброго дня!
    Телефони з питань вступу та сплати щомісячних внесків: (0412) 22-38-88, 22-39-65.
    За детальним роз”ясненням за Вашим питанням зверніться, будь ласка, за вказаними телефонами.

  36. Доброго дня, якщо при пологах кесарів розтин. Які привілегії лік. каси будуть при цьому ?? Операція, медикаменти , наркоз. За що потрібно платити окремо ? Які пільги в мене будуть при такій операції ???

  37. Добрий день!
    При пологах Лікарняна каса забезпечує всіма необхідними медикаментами та виробами медичного призначення.
    Детальніше – читайте, будь ласка, в ПОЛОЖЕННІ “Про порядок використання добровільних пожертвувань до благодійної організації “Лікарняна каса Житомирської області”(ЛК) http://likkasa.com.ua/?p=284
    Зверніть увагу, що новонароджені під час перебування в пологовому відділенні та при переведенні (за необхідності) до обласної дитячої клінічної лікарні також отримують медичну допомогу за рахунок ЛК.
    Крім того, при виникненні питань Ви можете зателефонувати за номером “гарячої лінії” – 067-411-30-93 (цей номер є на Вашій членській картці).

Коментарі закриті.